Sisältötoimisto Oodialle luotiin upouusi visuaalinen ilme ja brändi. Yritys haluaa viestittää olevansa rento, mutta ammattimainen ja asiallinen. Visuaaliseksi elementiksi valittiin sinisen värisävyn lisäksi logon pallot ja metsämaisema, jotka yhdessä viestivät yrityksen arvoja ja antavat halutun mielikuvan.
Logon suunnittelussa pyrittiin selkeyteen ja käytettävyyteen. Ilmeen piti istua niin printti- kuin verkkomediaan sulavasti. Logo suunniteltiin skaalautumaan, joten se toimii vaivattomasti kaikkialla tinkimättä yrityksen haluamasta ilmeestä.
Uudistunut ilme näkyy myös sosiaalisen median kanavissa. Kaikkien profiilien haluttiin noudattavan samaa visuaalista tyyliä, johon pyrittiin yhtenäisillä elementeillä, kuten värimaailmalla ja profiilikuvilla. Kokonaisuuteen toteutettiin myös sosiaalisessa mediassa helposti jaettava brändivideo, jossa liikkuvalla kuvalla kiinitetään huomio, sekä esitellään yrityksen palveluita sille ominaisella tavalla.
Tutustu videoon ja ilmeeseen alta, kuvia saa klikkaamalla suurennettua.