LP Puijo toivoi saavansa uuden myyntiesitepohjan, joka on tyyliltään selkeä, nuorekas ja raikas. Lähdimme suunnittelemaan esitettä yrityksen väri- ja arvomaailman mukaisesti, jotta lopputulos tukee brändin rakentumista.
Kokonaisuudessa toistuvat brändi-ilmeen mukaiset keltainen, oranssi ja musta. Taustaväriksi valikoitui puhdas valkoinen, jotta ilme pysyy raikkaana ja ilmavana. Toistuvaksi elementiksi valittiin keltaiset lentopallot.
”Puijo Wolleyn tavoitteena on olla Mestaruusliigan huipulla tulevina vuosina. Uusitun, nuorekkaan ja raikkaan ilmeen avulla Puijo Wolley haluaa vahvistaa brändiään ja saada mukaan lisää kumppaneita sekä innokasta yleisöä matkalla huipulle.”
Myyntiesite suunniteltiin Canvassa, joka on verkkoselaimen kautta käytettävä suunnitteluohjelma. Esitteen pohja tallentuu tilille, johon asiakas pääsee helposti käsiksi omilla tunnuksillaan. Asiakas saa tekstien muokkaamiseen, kuvien lataamiseen ja videoiden lisäämiseen selkeät ohjeistukset, jotta kalvojen muokkaaminen onnistuu asiakkaalta näppärästi.