Taksi on turvallinen ja kätevä kulkumuoto, sillä kuljettaja takseineen odottaa aina siellä, missä tarvitaan. Jatkossa kyydin tilaaminen on entistäkin helpompaa, sillä Kuirin Taksipalvelu lanseerasi oman taksipalveluiden mobiilisovelluksen.
– Sovelluksessa uutta on se, että myös kuljettaja voi laittaa asiakkaalle viestiä. Sitä kautta on näppärä tiedustella ajaako etu- vai takaovelle, kertoo kehitysjohtaja Jukka Kuiri.
Sovelluksen kautta voi paitsi tilata, myös muun muassa maksaa matkan ja laittaa ennakkotietoja ja -toiveita taksin varustelusta. Ennakkotilauksella voi varmistaa, että lentokoneen tai junan saapuessa kyyti liikahtaa välittömästi oikeaan suuntaan ilman lisämaksuja.
– Meillä on asiakkaina myös isoja kansainvälisiä yhtiöitä sekä kuntia, joille tarjolla on sopimuksen mukaisia kiinteähintaisia kyytejä sekä kätevä laskutuspalvelu. Laskutuspalvelun avulla yritys tai työntekijä voi tilata kyydin itse ja lasku menee automaattisesti sähköisesti oikeaan paikkaan, vinkkaa Kuiri.
Tänä vuonna päästään pitkästä aikaa viettämään ainakin jonkinlaista pikkujoulukautta, joten juhlaseurueen kyydit kannattaa varata ajoissa. Kuiri kertoo, että juhlatunnelmaan pääsee jo matkalla, kun alla on tyylikäs musta ajoneuvo tai koko seurueen yhteen kokoava linja-auto.
Kuirin Taksipalvelu on kuopiolainen perheyritys, joka on nykyisin osa Ykkösmatkat-konsernia. Kuirin mukaan toiminnassa on keskitytty laadukkaaseen palveluun. Henkilöstö on jopa yhdessä luonut kuljettajan laatumanuaalin, jossa yrityksen toimintatavat on avattu kirjallisesti.
– Asiakkaat myös arvostavat, että ammattitaitoiset kuljettajamme ovat aina siististi pukeutuneita ja autot edustuskunnossa, Kuiri iloitsee.
Lataa ”Kuirin Taksipalvelu” -sovellus AppStoresta tai Google Play -kaupasta.